دوره 24 (1402)
دوره 23 (1401)
دوره 22 (1400)
دوره 21 (1399)
دوره 20 (1398)
دوره 19 (1397)
دوره 18 (1396)
دوره 17 (1395)
دوره 16 (1394)
دوره 15 (1393)
دوره 14 (1392)
دوره 13 (1391)
دوره 12 (1390)
دوره 11 (1389)
دوره 10 (1388)
دوره 9 (1387)
دوره 8 (1386)
دوره 7 (1385)
دوره 6 (1384)
دوره 5 (1383)
دوره 4 (1382)
دوره 3 (1381)
دوره 2 (1379)
دوره 1 (1378)
کلیدواژهها = رسانههای جمعی
تعداد مقالات: 4
بررسی مقایسهای نقش رسانههای جمعی و اجتماعی در احساس تعهد به هویت ملی نوجوانان (موردمطالعه؛ نوجوانان شهر اردبیل)
دوره 23، شماره 91 ، شهریور 1401، ، صفحه 105-124
چکیده
هدف از انجام پژوهش حاضر مقایسه نقش رسانههای جمعی و اجتماعی در احساس تعهد به هویت ملی بود. روش تحقیق ازنظر دستیابی به هدف از نوع کاربردی و ازنظر شیوه گردآوری اطلاعات از نوع پیمایشی بود. جامعه آماری تحقیق ... بیشتربررسی عوامل مؤثر بر چند لایه بودن هویت
دوره 15، شماره 57 ، فروردین 1393، ، صفحه 73-94
چکیده
چند لایه بودن هویت یکی از مسائلی است که فرد بر اثر تضاد بین ارزشها و هنجارهای خود و عرف جامعه به آن دچار میشود. بدین لحاظ پژوهش حاضر عوامل مؤثر بر چند لایه بودن هویت را در بین دانشجویان مورد مطالعه قرار ... بیشترارزیابی عملکرد شبکه اشراق در تقویت هویت و همبستگی ملی
دوره 14، شماره 55 ، مهر 1392، ، صفحه 173-192
چکیده
امروزه کارکرد رسانههای جمعی مثل تلویزیون و تأثیر آن بر هویت و همبستگی ملی محل بحث است. شبکة اشراق از حدود یک دهه قبل در استان زنجان تأسیس و فعال شده است. این مقاله درصدد پاسخگویی به این سؤال اصلی است که: ... بیشتربررسی عوامل اجتماعی ـ فرهنگی مرتبط با هویت ملی جوانان نظامی (مطالعه موردی: شهرک شهید محلاتی تهران)
دوره 13، شماره 50 ، تیر 1391، ، صفحه 143-162